är de lungt om jag kallar dig baby?! ;)

sitter och skriver på andras loggar på fb , snygg/snyggare/snyggast.... liv tror jag det kallas ;)<3
Har iaf typ nyss kommit hem från skolan , var faktigst kul idag , eller inte provet dårå men allt annat var kul , utan våran skola är det en liiiiiten backe som var jätte hal så när jag väntade på mamma så åkte jag och ijla på den! xD
Fast nu måste jag gå , ska packa lite tillsss imorn! Sista dagen i skolan ju! ;) Och vi börjar 10.00 och slutar 12.00 != CHILL ...hehe jag kanske skrev det igår också?;) Men vem bryr sig ni får veta det två gånger! :P Så nu ska jag fortsätta skriva snygg blablabla och sen åker ja till manda! Bloggar mera hos henne.
http://www.youtube.com/watch?v=WAC1x38v6eA
ÄLSKR DENNA LÅT<3
min hand ser läskig utt :P

Kommentarer

Designen är gjord gratis av: Designbloggar

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!