face 2 face ? nej jag vågar inte !!!!!

det finns många dryga personer som drygar , och tror att dom e så coola. kungar över världen lix. Sitter bakom en dator och gömmer sig och sen irl inte vågar säga ett skit. Så omoget!! Jag känner en tjej som hatar mig , men ändå läser min blogg , men sure jag bryr mig inte. Jag bryr mig inte alls så länge hon pratar skit om mig för jag vet ju att det inte är sant. men när ''hon'' börjar prata om min kille och min kompis. Då är det fight! ''hon'' skulle never ever våga stå precis framför mig= face 2 face och säga allt hon har skrivigt , NEVER skulle hon våga det. Jag är inte alls rädd för att säga vad jag tycker. Sure jag vet jag är blyg men jag står iaf för vad jag säger. Men när prersoner står och snackar skit om min kille , då äre krig bitch. Rykten , skapas av haters , sprids av avundsjuka och accepteras av idioter. Till dig som snackade skit om mig/min kille / skickade dryga kommenterer jag har bara EN sak att säga till dig   , your out of my life !!!!!



/ Linn


Kommentarer
K.

Jag vågar säga vad jag tycker. Jag tycker att du är en gullig pratkvarn, som stavar rätt dåligt.

2011-12-16 18:41:26

Designen är gjord gratis av: Designbloggar

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!