Hejsan Amanda här!

Hej, Linn sa att jag skulle skriva ett inlägg, och nu gör jag det ;)

Jag kom hem idag ungefär 15:30 från skolan, sedan har jag suttit vid tv:n och kollat på en film som gick på tv 4.

Imorgon så kommer Linn komma hem till mig och vi kommer hålla på att fixa med bloggen och sedan kl 20 börjar ju "sveriges hjältar galan" ! ... jag brukar kolla på det varje år så det har blivit som en slags tradition för mig :P

Ja men nu kanske man ska skriva 7 sanningar om mig då ;)

1. Jag hatar lakris!

2. Jag började inte äta godis fören jag kanske var 10.

3. Linn är min bästis!

4. Typ alla mina kompisar bor i Örebro och i Odensbacken.

5. Jag går i 8:an och är 1,54 cm

//amanda

6. Jag suger på att måla!

7. Jag gillar inte snabbmat så mycket .

Kommentarer

Designen är gjord gratis av: Designbloggar

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!