hur ska en super bra blogg vara ????

tänkte skriva hur JAG iaf tycker en bra blogg ska vara!
Jag har ganska svårt med att gilla en blogg , ibland behöver jag lix bara kolla igenom en blogg läsa lite och stänga ner den direkt , inte ens ge den EN chans. Jag läser nästan bara ''kändisbloggar'' och någras kompisars bloggar annars e det inte så många! Kanske typ 5-6 bloggar jag läser. En av dom e kenzas hennes blogg läser jag 24/7 serri älskar bloggen och henne !!! kollar den typ 285625 gånger varje dag ;) och fför er som inte vet vet kenza är så länkar jag henne , www.kenzas.se Men aja här får ni några saker jag tycker ska vara på en blogg !!


* mycket bilder !
* inte bara ''idag har jag blablablabla och sen blabla!
* Tankar och drömma e kul att läsa om !
* hiss/diss , outfit och sånna saker.
* inte skriva '' hej orkar inte hejdå'' , lix vrf ha en blogg om du inte pallar blogga ????!



inte den nyaste bilden men ;) bjuder!<3

/ Linn

Kommentarer

Designen är gjord gratis av: Designbloggar

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!