ikväll + 7 sanningar ;)<3

Snart ska jag kolla på julkarlendern precis som amanda ska;) Och som ni vet är jag sjuk, fast jag har inte ont i mitt huvud längre så imrn ska jag till skolan! Så det är ju bra. Denna vecka är jag hos pappa och det blir inte så mycket bloggning då för min dator jag har här dampar och segar liiiiiiiite mycket så japp men i will try. All 4 you.
Men har inget speciellt mer att skriva om så ni får 7 sanningar om mig som ni kanske inte visste!:) 


* Jag är damp rädd för ormar och spindlar !
* Jag har en kille just nu ;)
* Älskar att sjunga med amanda + vi äger ju också;)
* jag är kort för alla tror att jag är 00a/99a ( jag är 1.55)
* Jag älskar också att åka snowboard och skidor på vintern med mina kompisar!<3
* Är kär i ulrik munthers musik och ofc i han också!!!! hahaha :P
* Jag Kallas ibland linnie och zetter , ( för jag heter zetterlöf)


En bild sen i sommras , asssssssså sakna!!!


och såklart ulrik bästa munther<3

/ Linn


Kommentarer

Designen är gjord gratis av: Designbloggar

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!