livet leeeeker!

tjotjo , kom nyss hem från min gammel mormor , var hos henne med mamma för vi skulle också hämta våran julgran. Vi var också och handlade nyss , och jag halkade typ 5 gånger ute för snän har ju kommit ! :D
Så det var ju inte liiiiite halt heller :P Men nu kväll ska jag bara ta det lungt = chill söndag! Ska fixa julgranen och äta mat och äta mitt godis ofc! ;) Kommer komma ett inlägg snart som jag skre förut om vad jag önska mig i julklapp ^^D kul att veta i know! :) Så vi ses la då rå?!
meeee!
bjuder på kunglig musik också , inte alls ny ;) Men guld!
http://www.youtube.com/watch?v=QZXc39hT8t4
/ Linn

Kommentarer

Designen är gjord gratis av: Designbloggar

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!