Marieberg nästa!

Tjoo, jag vet att jag nästan inte skriver någonting på den här bloggen, men jag ska absolut bättra mig!
Kl.13:20 ska jag åka med en buss från Kumla till Marieberg, med Linn! Ska köpa julklappar och kläder och annat till oss själva !... Hahaha, vi kommer säkert träffa många som vi känner!.. ska bli spännande och ser vilka det blir ;)
Sedan i kväll kanske Linn ska sova över hos mig om hon får för sin mamma.... Men nu sa jag fixa mig och snart åker ju bussen!
Bjuder på en bild på den bästa Ulrik också ;)<3
Ciaaoo!<33

Kommentarer

Designen är gjord gratis av: Designbloggar

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!