never mind i'll find someone like you !

Har precis komit hem från skolan. det har varit en ganska lång dag idag fast endå kul !:) Jobbade som vanligt och hade idrott= asa kul! Sista lektionen hade vi no och då var d ett oförberett prov. Men jag tror det gick bra iaf ;) så vi slutade typ 10 minuter tidigare och d e ju alltid chill. Sen ringde jag pappa och han hämtade mig. Fast han åkte med sin kompis i en annan bil ?? S¨å tog typ 20 minuter för mig att hitta bilen :S haha!!
Imorgon är d ju fredag = massa chill! Alltid nice med fredagar. Vi slutar halv 1 och har bara 4 lektioner. I Like it;)
Men nu ska jag och pappa baka pepparkakor och sen kolla på en film!:) Har gjort ett tidsinställt som kommer upp om ungefär 10 min , så kolla snart igen! Seeees!!!

/ Linn

Kommentarer

Designen är gjord gratis av: Designbloggar

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!