newwww blog!

Hej! :)
som ni vet har jag och amanda skaffat en ny blogg. Header ch bakrunden är inte riktigt klart än men vi ska nog göra en annan header lite senare. Just nu är jag sjuk :/ , inte kuligt för jag var magsjuk igår och idag har jag ont i huvet. Men jag ska till skolan imorgon :) Ni vet ju inte så mycket om mig så jag ska skriva lite !:)
Okeyyy... jag heter Linn och är 13 år. Jag bor i Hallsberg med min mamma och i Örebro med min pappa. Varannan vecka asså ;) Och på fritiden är jag med kompisar och rider. Fast jag rider inte just nu men jag ska snart börja igen i lindhult. Och jag älskar att ta bilder , även fast jag inte är bra på det ;) Jag har också en annan egen blogg som heter www.staywithme.bloggplatsen.se fast jag har en bloggpaus på den just nu men kommer kanske blogga lite på den också sen. Men nu ska jag fortsätta krya och kolla på julkarlendern haha :) Men jag ska fråga amanda sen också om hon kan skriva lite om henne!


/ Linn


Kommentarer

Designen är gjord gratis av: Designbloggar

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!