Tjoo! :)

Idag har det varit en vanlig dag på skolan ;) Förutom att Linn varit sjuk. Japp Linn skrev ju i det tidigare inlägget att jag skulle skriva lite om mig själv, så nu ska jag göra det ;)

Jag heter Amanda, jag bor med min pappa som bor i kumla och mamma bor med sin kille också i kumla fast en bit bort från oss. Jag har två katter, Sotis och Felix, och på fritiden så är jag oftast med Linn och vi brukar spela och sjunga eller åka till Örebro/Odensbacken för att vi har många kompisar som bor där. Min hobbi är då såklart musik, sjunga, spela, och nästan allt inom musik, jag har ingen speciel favorit mat jag äter nästan allt, om jag skulle få välja en plats som jag ville åka till just nu skulle det nog vara Thailand eller något annat liknande varmt land ! :)


Ja det var väl det mästa jag har att säga om mig!

Ja ja men nu ska jag gå och snart börjar ju julkalendern! ;)

BYE, BYE! :D

Kommentarer

Designen är gjord gratis av: Designbloggar

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!