Amadaaaaaad , älska vädret <3

shit AMAGAAAAD typ XD , det är 20 grader hos mig , har nyss varit ute och solat fast var tvungen att gå in för det blev så JVLA f*king varmt. Hade bara bikini på mig men ahh SÅ varmt. Min hals är mycket bättre nu , kan iaf prata men måste fortfarande ta det lungt för vill inte bli änu mera sjuk. Ska snart baka choklad bollar :) Gjorde det i går oxxå men då åt mig lillebror och storebror upp dom -.- Fick typ damp på dom xP Så japp ska baka nu. Men vi ses senare då!? Puss :*

image description
sär barn vi e bästavän !:*<3


http://www.youtube.com/watch?v=FT7MWDoW_rc&feature=related

Denna låten tror jag kommer spelas MYKKE i sommar , det e AS grym :*


/ Linn

Kommentarer

Designen är gjord gratis av: Designbloggar

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!