ASSÅ SLUTA VARA SÅ JVLA SNYGGGGGG

ska kanske och bowla med simon och hans kompis sen KUL! Fast jag suger på det men iallafall :P Så ahh det är nog det jag kommer göra idag .. och kanske något mer ;-)
Juste förut när jag skulle äta min pizza så typ skrämde simon mig så jag tappade den på golvet -.- Fick DAMP på han xP Men aja ska gå och fixxa en sak på mitt rum nu, fick en fråga att någon ville se hur mitt rum ser ut och ahh jag kan ta kort på det när det är städat xP Som det INTE är nu :P Men aja ses!




JAG E INTE SOM HENNE KOMMER ALDRIG BLI DE HELLER.
MEN VET DU? DET EE JAG JVLIGT GLAD FÖR OXXÅ.



* its all about him*<3

/ Linn



Kommentarer
Pavel Mikojan

"ASSÅ SLUTA VARA SÅ JVLA SNYGGGGGG"



Do you mean me?

Pavel Mikojan

"ASSÅ SLUTA VARA SÅ JÄVLA SNYGGGGGG"



Do you mean me?


Designen är gjord gratis av: Designbloggar

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!