call me maybe? ;)<3

Tjooo on you all!!
har varit asa dålig updaterig i helgen , IKNOW. Men har inte hunnit , i går var jag och amanda i örebro och kollade på ishowen '' lets rock'' för min kompis sarah var med där :) Så ahh vi var där och kollade. Och sen var vi en stund med Natte , anton och benne. Och vi gick mest runt på stan och tog kort och sånnt ;) Tyå råkade tappa min mobil ;/ Men ahh det blev bara en LITTTTENNNNN grejj på den. tur!!! Men japppp today ska jag kanske till marieberg , det förra inlägget blev fel för ah jag är hemma nu. Annars ska jag inte göra något alls typ. Men ska äta nu , hörs sen! juste en tjej ville ha mitt nummer så skriver det här , 0762036095 <3 men hörs sen då? good! , herrå :*

Dagens Linn zetterlöf:



simon e i bakgrunden vet OPPS XD<3

dagens tröjja: amandas , tror att det e i från only (?)
dagens byxor: svarta jeand från jc (?)
dagens humör: glaaad
dagens vill: åka till marieberg!!
dagens bby: bennneee<3
dagens senaste sms: vad göru älskiii? :*<333333333
dagens senaste svar: inget typ , durå bejb ? :*<333333333
dagens låt: where is the love - black eyed peas
dagens saknade: benne<3 bella , tilda mathilda, annie och MÅNGA fler <33



det är inte DU det är inte JAG det är VI <333

/ LinnZ






Kommentarer

Designen är gjord gratis av: Designbloggar

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!