can you blow my whistle baby whistle baby

har precis kommit hem från skolan , skulle Igentlgen ha klippt mig MEN det fanns ingen tid för mig :@@@@@ Så ahh får fixxa håret hemma ist ;) Men ska klippa mig på fredag ist. Som ni vet är det disco idaaaag. Amanda kommer lite senare till mig och sen fixxar vi oss och så. Julia och bella kanske ochså ska gå med oss :)<3 Men får se. Men ska gå och göra lite saker nu ska ringa en kompis och ahh göra lite saker ;-)Men hörs sen !:*

image description


http://www.youtube.com/watch?v=mwNb_q0YhJQ&feature=related

min nya favvo låt , så JVLA f*king grym ! <3

/ Linn

Kommentarer

Designen är gjord gratis av: Designbloggar

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!