chill @ my placeeee

sitter just nu och lyssnar på pot of gold - chris brown en av mina favvolåtar , så grymt bra;* Men ska snart äta tror jag , alla e ute och grillar lite konstigt eftersom där vi är e det typ vinter (?) ;-) Hostar fortfarande som en vet nte vad och det är INTE kul , hostade så mycket förut så jag började gråta ;/ Och sen efter jag hade hostat klart kollade simon på mig - jag på simon och sen började vi skratta XD Vet inte vrf?! Men japp har iaf inget mera att skriva nu så hörs later on !



Älskar dig <3;*

/ Linn


Kommentarer
Matilda<3

stakars dig gumman , hoppas du bli bättre! <3



Awwww söt kille du haaaar!:)<3

2012-04-05 17:30:25
oskar

Tjena snygging , undrar bara om du åker snowboard och kan du hoppa? ;-)<3

2012-04-05 17:33:13

Designen är gjord gratis av: Designbloggar

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!