dansa pausa dansa pausa

har typ damp just nu för jag kommer inte in på FB , eller ahh det står att dom håller på och göra något med den. Får damp , orkar inte göra ett NYTT konto och lägga till typ 1000 vänner igen? Ajja har nyss kollat på bigbrother och smsat liiiteoch ofc bloggat. Jag har ju laddat ner blogg.se appen till min iphone nu så nu mobilbloggar jag 24/7 typ. Eller ahh blir mest rubrik och sen en bild ;-) Det är ungeför som att skicka ett sms. Men ska äta nu och sen vet jag inte vad jag ska göra? Men hörs sen eller nått ;*


vänner är som converse , några är äkta och några är falska.

/Linn


Kommentarer
Decius Maximus

Somliga stavar så dåligt att man får ståpäls!

Har du verkligen "typ damp"?? Det är extremt korkat att skriva/säga så hela tiden.

2012-04-18 07:37:15

Designen är gjord gratis av: Designbloggar

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!