deepshit eller nått..

deepshit inlägg eller nått..


Våran/min blogg ligger inte på den största listan med snyggaste/bästa bloggen ever. I know it! Vi har inte alltid den bästa statistiken. Men det var inte direkt det jag tänkte på när jag började. Jag började blogga när jag var ca 9/10 år och jag bloggade för jag hade några kompisar som hade bloggar då och jag bloggade för att jag tyckte om att skriva om mitt liv och mina dagar , och att ALLA kunde läsa det var ju lixom hur coolt som helst. Jag bryde mig inte alls om om det var 1 elr 2 unika läsare varjje dag som följde mig. Det var lixom bara att blogga det handlade om. Mina inläggen kunde vara '' hej idag har jag varit i skolan det var kul hejdå'' Men så skrev man ju när man var typ 9 år?:P Nu är ju allt förendrat. Alla vill ha den högsta statestiken , ligga längt upp på mest besökta. Ha flest kommenterer och allt. Vissa lägger ju till och med ut skit om deras kompisar för att alla ska kolla och tycka h*n e cool. En tjej sa till mig en gång ''vill du ha fler besökare?'' lägg upp skit om din kompisar , länka deras bloggar och skriv om hur dumma/fula dom är då blir statistiken på topp , lovar dig''! Lixom seriöst vad tänker du med? Ja var typ 10 år , ofc tar jag åt mig av vad andra säger. Jajajajaja kanske man får fler besökare dårå? Men vem vill ha ett dåligt rykte om sin blogg eller om sig själv? Ingen som bloggare vill ju det typ . Ta åt er , behandla andra som du vill bli behandlad själv. Ahh visst keep on med att skriva taskigt om andra då , men jag lovar din blogg ligger längst ner på listan tillslut. Your choise!!

image description

 



Kommentarer

Designen är gjord gratis av: Designbloggar

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!