FML.....

asså jag orkar inte mer ;( tog nyss febern och jag har nästan 39 grader ....FML så kommer inte till skolan imrgon :( åhhh orkar inte vara sjuk IGEN men vi kanske ska åka in till sjukhuset nån dag för jag blir jätte lätt sjuk ;( En bra sak är att jag har fått min iphone 3gs idag :))))) eftersom jag tog sönder min förra mobil så fick jag inte iphone 4s -.- men ajja fick iaf en iphone! och jag har SAMMA nummer som förut bah så ni vet :) men ska sova nu orkar typ inget :`( så hörs nån gång imorgon !:)// linn

Kommentarer
Kristers Lastbil.

drick actimell ;)

2012-04-09 23:25:55
Donna Mobile

Get better soon. And don't believe when people tell you to eat or drink silly "medicines", they are completely useless. If you are suffering from occasional viral infections, your immune system will take care of it. But you must be good to yourself. Dress well when it's cold and don't smoke or drink alcohol or use other drugs! Good Luck to you!

2012-04-10 07:52:16
Fiona Svensson

Drick Actimell och sväll!



Maken och jag har varje morgon sedan slutet av augusti druckit varsin Actimell. Och gått upp cirka 5 kilo. Bara poff så där, så gick inte älsklingsjeansen på. Vi undrade vad som kunde vara fel. Matvanorna var inte ändrade. Vi motionerade inte mindre. MEN vi drack denna lilla Actimell varje morgon för att hålla våra GI-magar i fin form.



I söndags tog vi vår sista Actimell och jag har redan gått ner nästan ett kilo. Se där, se där. Så nu vill jag varna er. Drick inte Actimell om ni vill behålla vikten! Kanske är det en toppendryck för anorektiker? Vem vet inte jag, vem vet inte du. Jag vet dock att vi gick upp i vikt och att vi när vi slutat actimella nu går ner igen.

2012-04-10 07:54:28
Kristers Lastbil.

Fiona Svensson ditt jävla mongo!

Det är ju för fan muskler som du får! Det är nyttigt att gå upp i vikt. :)

2012-04-10 14:32:43
Fiona Svensson

Hörredu "Kristers Lastbil", du var mig en otrevlig typ. Men jag vet var du bor...

2012-04-11 18:33:36

Designen är gjord gratis av: Designbloggar

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!