for the frist tome , i really dont know :/ <3

Kom nyss hem från skolan , eller ah mamma hämtade mig på bussstationen och sen förljde jag med simon till Marieberg för hans skulle köpa fotbollsskor och något mer. Skolan idag var FETT chill , skulle till bibloteket direkt på morgonen halv 9 och sen hade vi bara no och spanska och sen slutade vi :D Fast det va storsamling oxxå fast jag var inte mee på hela för att jag skulle med bussen. Men japp finns inte så mykke mera att skriva? Vill att det ska bli helg typ NU , ska göra massa roliga saker. Och sen är vi lediga på måndag och tisdag oxxå (Y) Men ska spela fotboll nu med simon och hans kompisar hörs sen , pusshej:*
image description
/ Linn

Kommentarer

Designen är gjord gratis av: Designbloggar

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!