i am in miami bitch

förlåt för SÅ dålig uppdstering mejag har inga pengar på mobilen så jag kan inte mobil blogga och sen våran `` minidator`` som vi kallar den ;) det är så jvla seg att blogga på så ahh... men lovar att blogga mera i helgen. Taggar super mycket tills imorgon för direkt eftrr skolan såvska jag till frisören och fixxa mitt hår , klippa det lite och så. Och sen på kvällen så kommer amanda och kanke julia till mug för vi ska fixxa oss tillsammans och sen gå på disco!! (Y) kommer få träffa nöstan hela min förra klass och det ska bli super kul! <3 Så japp..men nu ska jag kolla på top model och lyssna på min favvo låt. Den heter whistle - florida och den är så jvla bra!  ;) Men vi hörs sen eller nått?:*
juste det är säkert massa stavfel osv.. men det är as svårt blogga på en surfplatta ;)<3
image description

Kommentarer

Designen är gjord gratis av: Designbloggar

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!