i fight 4 yaaaa

har nyss ätit hamburgare och ska snart gå ut och sola IGEN , vill bli bruuuuuuuun!! men ajjja min lillebror var jätte gullig förut han åkte och köpte fika till MIG , TAAACK <33 Så ska väl äta det snart oxxå ;-) Imon är det skola , kul fast ändå inte , vill ju träffa alla igen men orkar inte jobba -.-'. Men japp thats life. Men hörs senare ska gå ut och bli lite brun nu ;) Ahh juste i höst asså efter sommar lovet KANSKE jag ska färga mitt hår BRUNT :D<3 Tror ni att det kommer bli bra ?! Det tror iaf jag ;) Men kanske ändrar mig så får se om jag gör det. Men HERRRRÅ <33



den korta skinnjackan har jag på mig nu oxxå , Linnz styyyle <3





jätte suddig bild jag vet men älskar dig bror även fast du oftast är VÄRLDENS jobbigaste!<3


(???)


<3<3<3<3<3<3<3

/ Linnn


Kommentarer
Alicia Lindahl

Det skulle passa as bra om du färgade brunt !! HISS lätt Asså! <3 men du är söt i blont med:)

2012-04-15 17:52:37
Axel L

du är fin oavsett vad du gör med håret men du skulle nog passa i brunt! <3 :)

2012-04-15 19:43:02

Designen är gjord gratis av: Designbloggar

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!