i love life (Y)

chhhha blogghhhhhhhen!
ne men seriöst nu ;) I går var vi ju på disco , det var kul! Vi dansade lite och typ mest sprang runt och lyssnade på musik. NICE<3 Sen gick vi och år pizza oxxå. Sen kom amandas mamma och hämtade oss typ 12 ?! Och sen åkte vi hem till henne och sov direkt typ. Och idag har vi gjort ingeting , har kollat på tv bara typ. Och nyss hämtade mamma mig hos amanda så nu är jag hemma :) Och i dag ska jag bara chilla , tror jag. Om inte någon vill vara!?
Men hörs lite senare då? Puss hejj :*

image description

your a loser , im me <3

/ Linn

Kommentarer

Designen är gjord gratis av: Designbloggar

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!