kvarsittning i 1 timme .. kul

Tjooo alla ;*
Kom nyss hem , fick kvarsittning för en sak , HAHAHHAHAH nej skojja hade utveklings samtal drf kom jag hem så sent. Men samtalet gick asbra (Y) Sen fick jag typ damp förut för mitt batteri på mobilen tog SLUT. Så jag kunde inte ringa mamma -.- och det var 2 timmar till nästa buss så ahh fick typ damp. Så japp fick sitta och vänta i 2 timmar på bussen , asa super KUL. Eller? Men nu ska jag plugga lite , har spanska prov imorn för att jag var sjuk förra veckan så måste jag göra det i morgon ist. NOT FUNNY @ all. Men ska gå nu , kommer kanske lite bilder sen. Hörs senare då?;*<3




/ eran Linn <3

Kommentarer

Designen är gjord gratis av: Designbloggar

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!