oppppps..

...har inte bloggat på tusen år typ , eller ahh 3 dagar ;-) Men har inte kunnat för min mobil har varit helt fucked up och sen kommer jag inte in på blogg.se appen. Sen har jag haft så många prov och läxxor så har inte haft tid att sitta vid datorn nått typ. Har gjort massa saker dom här 3 dagarna , orkar inte berätta ALLT men har varit på maireberg , hos amanda , i oden och i skolan! Men just NU är jag hemma hos mig ;) Och ska snart till kumla och hämta min väska som jag glömde hos amanda och sen ska vi hömta simon och elliot ! Men ska gå nu , kommer '' dagens..'' senare!
Hörs sen PUSSHEJ!:***




Pratar du bakom MIN rygg - betyder det att jag är längre fram än du...
Kommenterar du MITT liv - betyder det att mitt liv är mer spännande än ditt...
Har du tid att leta efter MINA misstag - betyder det att du är avundsjuk...
Fortsätt du med detta.. så lever JAG livet under tiden!

Bitch..


/ Linn

Kommentarer

Designen är gjord gratis av: Designbloggar

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!