påsklovet är snart slut ;/...

...japps bara 2 dagar kvar är verkligen INTE taggad till skolan asså men vi börjar på tisdag för det är ju en röd dag imorgon (tror jag?) så ahh då är vi lediga. Tror att alla skolor är det? Ajja idag ska jag inte göra så mycket , ska bowla idag ist för det var inte öppet igår :@@
Så vi gör det idag istället. Har ett ganska långt deepshit inlägg om en sak på utkast som kanske kommer upp idag eller imorgon. Skrev lite av det igår men jag skall nog fortsätta med det idag. Det handlar iaf om mina mål med mig själv och med allt annats och sånnt. Men ska äta nu , hörs sen!


/ Linn

Kommentarer

Designen är gjord gratis av: Designbloggar

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!