Tagga imorrn

Taggatagga, imorgon ska jag åka till Göteborg med mamma och hennes sambo, kommer bli hur kul som hälst har inte bestämt riktigt vad vi ska göraen sak som nästan bestämt är att jag ska träffa en kompis, William som jag länge viljat träffa!.. sen om man har tur så kanske man får se Ulrik?... och ja linn & ayona OM jag ser honom så ska jag fråga om autografer till er med.. tar med mig kameran och datorn så kommer uppdatera varje dag vad som hänt!
-----------------------------------------------------------------------------------------------
Blev så glad för det du skrev idag det värmde mitt lilla hjärta,
du och jag börjar hitta pusselbitar i det svåra pusslet
och vi hittade varanndra hur fort som hälst
det var nog ingen slump ändå det var någon som ville det
någon högt där uppe<3

Du är min lilla ängel och min allra bästa vän Ayona Karlsson!<3


Loveya<3:*

//amanda


Kommentarer

Designen är gjord gratis av: Designbloggar

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!