Osocial på länge sorrry<3

hahahaha I know, I know dålig uppdatering som f*n, men tänkte vara lite social nu!!! Har ju varit i Göteborg, okej inte riktigt göteborg men nästan, vi var på Grundsund som ligger på kusten. Var där Torsdag-Måndag, hur kul som helst, sedan på söndag-måndag var jag hos william (bild finns nedan) vi gjorde inte så mycket vi pratade och spelade lite Tv-spel, sedan på måndan åkte jag hem och kom hem ungefär kl 24 kulkul och sen upp till skolan kl 7 nästa morgon ... funny -.-
haha kollade på min "Ulrik Munther" novell som jag börjat på för ungefär ett halv år sen, och tänkte börja skriva igen, ska jag det/ska jag det inte ... kommentera gjääääärna ! :)
jaooojaooo kommer kanske ett inlägg med ett kapitel med novellen ! .. så kolla på sidan på vänster sida och klicka in på "Ulrik Munther novell" och läs så ni hänger med i nästa kapitel! :)
Haha just det köpte "Ett Apel?" tröjan som kommer från detta lilla klipp xD
http://www.youtube.com/watch?v=ZowOE3heZxg
haha döör xD<3
hihi fick inga bra bilder men den här var en av dom bästa iaf xP<3

Tjooooooooooo
//amanda

Kommentarer
Ajona Carlsson

Guuuud så söt han är. Han skall jag ha!

2012-04-11 18:35:34
ole

söt nej det tror jag inte fy fan vilket jävla mögel!

2012-04-11 20:17:50
2% Anonym

Tackar Ajona, Fuck you 2 Ole

2012-04-13 03:51:55

Designen är gjord gratis av: Designbloggar

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!