Valborg!<3

Tjoo nu den här kvällen var jag på valborg i Kumla vid Kumlasjön med Adam. Haha vi träffade på en som heter Amanda och Sarah varav Sarah faktigst går i Linns klass, i alla fall, de började rycka och slita i mig och ille att jag skulle hänga med dom överallt och så tod de min mössa men jag och Adam skapade ett team och vi tog tillbaka mössan, haha och då tog Adam på sig MIN mössa och han blev grymt sexig i den xP Sen gick Adam och jag runt lite mer utan Sarah och Amanda och gick kanske 10 varv runt den lilla pluttsjön och träffade massor av vänner. Adam och jag hade mycket att snacka om eftersom att vi inte träffats på 1 1/2 år, kulkul.

Imorgon är vi LEDIGA chill sen skola igen och sedan helgen är redan nästan bestämt vad jag ska göra:

Lördagen: vara hemma hos Adam :)
Söndag: gå med Natte på stan en stund.

jaoop, kanske lägger upp lite "Musik tips" senare.



Lite trött kanske men alltid den finaste och omtänksammaste killen som jag har träffat<3




ja, jag provade killkläder fett skön vad den!<3

tjaoo så länge!

//amanda

Kommentarer

Designen är gjord gratis av: Designbloggar

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!