why is everything so

sitter och spelar spel på mammas i phone vet nte vad spelet heter men det är iaf skita kul! :D Alla andra är ute och åker skidor och snowboard men eftersom jag är typ sjuk eller aa jag har ont i halsen och kan knappt prata :/ så sitter jag kvar här. Kanske ska gå ut och åka lite sen iaf?! Får se. Kollar lite på facebook och lite sånt oxxå. Juste mina vita converse kom ju igår men såklart så ska dom vara LITE för små , hade beställt i storlekn 36 men dom var bara LITE försmå , JOBBIGT!  så aa vi ska skicka tillbaka dom och åka in till stan och köpa ett par större nån dag i veckan eller nästa vecka :D Men ska kolla lite på en film nu och sen ska jag göra varm choklad så min hals blir litebättre iaf ;/ Men vi hörs sen.
fått över 60 likes på den bilden , W00P W00P <3
http://www.youtube.com/watch?v=6ge53QaDpKQ
lyssnar på denna låten just nu , bästa <3
/ Linn Zetterlöf , my life and i give it all to you

Kommentarer

Designen är gjord gratis av: Designbloggar

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!