why is eveything so complicated?

Tjooo på er. Idag händer det typ ingeting tror jag. Tänkte göra ett ''hiss/diss'' inlägg förut men min dator har SUPER damp så kommer inte på blogg.se. Så har mammas dator just nu <3 Och jag är helt forever alone här hemma för alla andra är på simons fotboll match men jag sov när dom åkte så jag kunde inte följa med -.-. Fast det är ju chill att vara hemma själv också ;-) I morgon och på tisdag är vi lediga från skolan :D Det är typ några studie dagar eller nått. Så om någon vill träffas , kommenteraaaaaa ELLER skriv på fb ;* Men ska gå och äta nu ! C-ya

Minns ni tiden då man var liten? , då skitsnack inte fanns , kärlek var en puss på kinden , häjden av smärtan var när barbien tappade benet eller bilen tappade hjulet. Värsta smärtan var när man ramlade och skrapade upp knät. Största rädslan var monstret under sängen.

Nu finns det bara skitsnack , kärlek föendras till en stor lek. Smärta är när du skär dig i handleden. värsta gråten är när den du älskar mer än något annat sårar dig. och den största rädslan är att förlora någon man älskar över hela sitt hjärta <3
image description
/ Linn

Kommentarer
Sofie:*

jag vill träffa dig , är du i örebro? :-*<333

2012-04-22 11:18:01

Designen är gjord gratis av: Designbloggar

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!