Åkt hem idag... :/

Idag så vaknade linn och jag i husvagnen kl 09 som varje dag sedan söndag eftersom att vi var i säfsen... Sedan gick linn och jag och fixade oss och sedan åkte hon, jag, simon och deras mamma till backarna och så åkte vi några åk och åkte sedan tillbaka till husvagnen.... runt 12 kom linns morbror och hans tjej och de två söta barnen Kalle (3 år) och Kajsa (7 eller 8 år)... sedan satt vi där med dem och kollade på en "lego film" fattade inte ett skit vad den handlade om men ....sedan vid 17 så åkte vi hem och så kom jag hem ungefär vid 21...
Kalle, söt som bara den!<3
kalle igen!<3
och sist men inte minst Kajsa!<3
Tjaoo

//Amanda

Kommentarer

Designen är gjord gratis av: Designbloggar

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!