bad utdate i know

jätte dålig utdate .... veeeet men har inte hunnit eller min dator gick sönder xd så har faktigst inte kunnat blogga något. Men just nu sitter jag hos min farfar och lånar hans dator :) Var nyss på mariebrg och fikade och chillade. och hittade ett par super snygga byxxor på gina så jag bara måste haa!! xd men fyller ju om en månad så ;)
Aja snart ska jag äta och sen ska jag till kumlahallen och kolla på fotboll , några som skulle spela och då förler jag väl med då eller så ska jag stanna kvar här ^^D Ahhhh annars idag händer det inget alls typ. Men ska äta nu så kanske skriver ett till inlägg när jag har ätit klart ! , och GLÖM INTE FRÅGESTUNDEN vi kommer nog inte kunna svara på frågorna ivkäll men gör det i mon ist. Så fråga PÅÅÅÅ. Fast imon är det ju fest hos emma? Men aja ska iaf svara på alla då iaf. C-yaaaa ;*

p.s sitter och lyssnar på justin bieber , älskar hans låtar xd , im a beliver (stav) ;**










sötast. com ;*;*;*;*;*;*;*;**; Ahhhhh eller...... xd

-one less lonley girl-

/ Linni pinni

Kommentarer

Designen är gjord gratis av: Designbloggar

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!