dålig bloggning = dålig statistik

hellluu
har inte bloggat på typ hela veckan eller gjorde ju det i tisdags ?! men iaf typ ite på hela veckan. Men har ju vairt sjuk. Först hade jag feber och det var i måndags och sen på tisdagen spyde jag... och man måste ju vara hemma två dagar effter man har gjort det. Men jag mår fortfarande illa så jag kanske ska vara hemma imon också :'( Och en i min klass som heter kristina ska ha en ''fest'' i mon hemma hos henne fast jag kan inte komma:/ INTE KUL ! Aja men just nu kollar jag iaff på film , på luft slottet som sprängdes. Har sett det 4 gånger men who cares? Den e bra iallafall :-P Kommer va hemma själv hela dagen. För pappa jobbar till 4/5.
Men aa har inte så mycket mera att skriva om. Men kan skriver lite om vad jag ska göra bättre 2012..... och ahh jag vet att det har varit 2012 i två månader nu men jag skriver det iaf :P


2012 ska jag ............

*bärja rida igen och satsa mera på det
* få bättre attityd xd
* säga hejjrå till killar + kompisar som dissar
* ha det bäst på sommarlovet ! ( tagga!)
* vara bätre i skolan och försäka få bra betyg ( kommer få betyg om ett år typ)
* städa mitt rum mera xP
* FÖRSÖka vara iaf LITE snäll mot mina brosor xDD

det va iaf lite jag ska bli bättre på !
men v ses kanske sen?!
/ Linn

Kommentarer

Designen är gjord gratis av: Designbloggar

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!