kiss him on the lip, lip

hejj , har nästan nyss vaknat. Fast nej vaknade faktigst tidigt idag . Klockan 9 :-) Och jag brukar inte gå upp så tigigt när det e helg. Aja men idag ska jag väl bara vara hemma , ska till örebro sen för min lillebror(simon) och hans kompisar ska på bio på någon starwards film? och aa då ska vi sjussa dom till örebro. Jag vill också gå på bio ju men inte på den filmen och inte med massa killar ... :S :P Så japp kanske ska stanna på m-berg och köpa en väska eller nåt. Fast jag venne?!??? måste plugga också , har missat mykke i skolan. Men ska gå och fixxa lite saker nu så vi hörs väl sen? pusshejjj!
/Linn

Kommentarer

Designen är gjord gratis av: Designbloggar

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!