resten av ditt liv

har nyss duchat och gjort lite av min läxxa. Har no ''test'' imon. Skulle igentligen gjort testet idag men eftersom man har världens bästa no lärare så fick jag göra den i mon ist. Amanda är i mariebrg men hon e på väg hem nu tror jag?!?! så hon skulle nog göra ett inlägg sen om hon hinner. Annars ikväll har jag gjort typ noll saker. Har laddat ner spel till mammas iphone så har spelat lite där , typ nördat sönder tempel run och lärde simon hur man spelar det också , han är lite efter ;) men annars har jag gjort ingeting. Och snart ska jag sova och smsa lite ;P
Men vi hörs väl kanse senare eller imon?!
sääääääär bild xd :*<3
/ Linn

Kommentarer

Designen är gjord gratis av: Designbloggar

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!