Svar på era frågor kommer nuuu!

Karin C:
Hej!
1.Varför började ni blogga?
2.när fyller ni ?
3.Linn .... du skrev att du hade ridigt men hur länge har du gjort det?
och amanda går du på någon sport?

SV:

1. vi började blogga för att vi ville testa hur det var och sedan har det bara fortsatt.
2. Linn fyller den 20 mars och Amanda den 13 september
3. jag rider inte just nu men jag har ridit sedan jag var 5 år, och nej jag (amanda) går inte på någon sport.

The-Man:

hej vem gillar ni?

SV:

Linn: jag gillar en men vill inte säga vem det är här :P
Amanda: samma med mig

Sofie:

1.vilken är eran favorit färg?
2.går ni på någon/några sporter?
3.vilken är eran cevilstatus? ( alltså singel/förhållande?)
4.Vad har ni för mobiler?
5.Hur gammla är ni?

SV:

1. Linn: gul, röd, rosa, vit , ljusgrön alla färger typ xD
Amanda: mest blå och röd! ;)
2. nej inte just nu .
3. båda är singel ;)
4. två rutna samsungs...
5. Linn: 13
Amanda: 14

Marie Ohlsson:

Hejsan nu kommer mina frågor .... eller det är antingen eller..

1.Rosa/svart?
2.Tacos/Pizza?
3.Hemma och chilla/ute och festa?
4.Kompis/Kille?
5.och sen undrar jag vart ni oftast köper era kläder?:)

Kram!

SV:
1. Linn: rosa ;)
Amanda: rosa :)
2. TACOS , båda :)
3. UTE OCH FESTAAAAA ;-P båda :)
4. kompis och kille .... haha men isf kompis :P
5. olika... men mest gina tricot , cubus , bik bok , rut mfl.... osv :P

hej jag vill inte skriva mitt namn så jag är anonyn !

1.vem gillar ni?
2.När var erat första förhållade?
3. Ska killar vara blonda/brunetter?
4.Långa/korta?

hahaha hejdå :D

SV:

1. kolla upp , har fått samma fråga ;P
2. Linn: i 2an? sen vad jag tsm med massa på skojjj i lekis och dagis ;)
Amanda: 5an ... typ sen massa oseriösa på dagis ;)
3. venne både och :)
4. Mellan :) fast vi e ju korta så ahh dom ska vara ganska korta :)

anonym:

vart har ni gjort eran design eller vem har gjort den?

Tacksam för svar!!

SV:

det är inte vi som har gjort den , vi har tagit den från en sida , skriv i chatten på facebook om du vill veta vart :) Linn zetterlöf och Amanda johansson

Mamma:

Hallå där! Undrar bara om ni hört talas om hemliga klubben?

SV:

Jappp för det är ju vi som är hemliga klubben ;-)<3

Anonym:

Amanda, hur länge har du och linn känt varandra?
och hur var det i din förra skola? hade du rolig? :)

SV:

ehhhm vi har kännt varandra sen dagis men vi blev bästisar i 5an typ :P<3

Anonym:

Är ni oskulder?

SV:

haha angår det dig eller? ;)














så det var alla frågorna...... svarade inte på alla för att ahh... Ni fattar :P
men aja tack för alla frågorna :)<3



/ amanda && Linn




Kommentarer
beyza

länkbyte?

2012-02-27 08:47:41
URL: http://beyzabarans.blogg.se/
SV till beyza

okejj :)

2012-02-27 19:03:30

Designen är gjord gratis av: Designbloggar

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!