Tjotjoooo!

Jaha imorgon är det då alla hjärtans dag och jag är forever alone som många andra i sverige, jaoo.
den här veckan på skola är det någon random tema vecka och temat är tydligen kärlek, fast vi pratar bara om barnens rätt?......

det som är chill är att vi börjar varje dag kl 9 så vi får 1 timmars sovmorgon inte mycket men ändå... ^^D
och på fredag eller lördag drar jag och Linn till Säfsen! TAGGATAGGA! ^^D

Jag kommer faila hela tiden kan ju knappt åka skidor men aahh, och kommer ju typ ramla av liften så att allt stannar så jag skämmer ut mig för halva sverige!

Kom igen nu också och var med i blogg tävlingen! :D



Jag går ner för dig, jag kan göra allt
Snälla se på mig, för jag vill ha din hand
Men du vänder blicken åt sidan och tittar bort.

Kärlek till LÅTEN
http://www.youtube.com/watch?v=XOLWDuKXYy8

//Amanda

Kommentarer

Designen är gjord gratis av: Designbloggar

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!