väx upp skaffa ett liv , och fixxa ett annan tidsfördriv !

Tjooooo bloggen !
idag har det varit en ganska chill dag , har varit i skolan och blahblah orkar inte berätta om allt det. Juste fast det var en polis i skolan , för jag hade tagit en annans penna XD ne skojja men det var fakitigt en polis där och pratade med alla 8or , jag bah HEEEEJ när han gick förbi ?! xd och han bah kollade på mig konstint och bah hej.... XD
fett kull :* och i på söndag ska jag och amanda till säfen och åka skidor och snowboard , TAGGATAGGA !<3
och på lördasg ska vi till oden och skidskor , upptagen hela helgen ;-) Men det är nice.
Ska gå och äta nu så vi ses väl sen ithink. Pusshejjj
/ Linn

Kommentarer

Designen är gjord gratis av: Designbloggar

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!