BEST OF YOU

Tjooo on you all! ;)
som ni vet är jag sjuk , inte kul. Hade jätte ont i halsen och ont i huvvet i morse. Så jag var hemma. Men för typ två timmar sen var jag hos tandläkaren. Gick dit för att vi hade bokat om våran tid 2 gånger och ahh då sa mamma att vi måste gå idag! Så ahh drog ut en tant , väldigt niiiice! Elr..! Men ska till skolan imon iallafall. Och effter skolan imon ska jag slinga håret :D Åker till frisören som blond och kommer hem ÄNNU blondare XD haha min kompis sa så till mig xdd Men nu ska jag äta och kolla kenzas blogg. Hörs kanske sen?! ;*
/ Linn

Kommentarer

Designen är gjord gratis av: Designbloggar

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!