har ni glömmt att det finns någe som heter killkompisar elle????

har lagt upp detta inlägget på min förra blogg också någongång i sommras. Men vi har ju nya läsare så jag skriver det till er oxxå.



det jag ville skriva var att jag stör mig sjuuuukt mykke på en sak. Om jag tillexempel skriver till någon på fb att

jag tycker att den personen e snygg. ( En kille asså ) Ahh och WOPPS så tror alla att man gillar honom? Men herregud bara för att man tycker en person e snygg så behöver man ju inte gilla/ vara kär i  den personen?!

Eller t.e.x om jag är med en kille efter skolan så skriver många ofta , ''Aha men gillar du honom?'' ''Är ni tsm?'' '' Ni passar sjukt bra , bli tsm''. Sånna saker hör/ser jag ofta att någon säger/skriver. Men halllå välkommen till 2012 ,det finns något som heter killekompisar?/killbästisar? Eller har ni aldrig hört talas om d ordet elle?! åååhhh får damp på det xd Killkompisar e ju precis samma som tjejkompisar bara att det är skillnaden på ''tjej och kille XD'' Haha ahhh men ni fattar vad jag menar?!
Jag har många killkompisar som jag är IBLAND med efter skolan.
Lixxom det e inte ju bara tjejer som måste acxeptera det? det är ju ofc min kille oxxå. (är singel nu men iaf xd)
Hade en kille för typ 2år sen som blev sååååå avensjuk så fort jag var med en annan kille , som var min granne då. Lixxxom sayyyyy whut? Sen gjorde han slut. Hut moget e det ? , 0,00 %. Så japppp om du vill vara min vän
får du acceptera att jag har både tjej och killkompisar. That´s the way it it.



This is our lifes. Our rules, Our thoghts.
- aamandaliinn.blogg.se-

/ Linn

Kommentarer

Designen är gjord gratis av: Designbloggar

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!