ínte bloggat på typ 2 veckor :oP

Hej !
shit har typ inte bloggat på 2 veckor:O Men har inte hunnit typ. Har varit med kompisar och sen har jag en annan blogg som jag också bloggar på. Fast den har lagts ner. Kommer inte blogga mer på den. Inte nu iaf. Så kommer nog blogga lite mera på denna bloggen. Amanda har ju inte heller bloggat något här?! Vet inte varf men hon kanske inte heller har hunnit. Men nu e jag iaf i säfsen. Och för er som inte har en anning om vad det är så är det är ett ställe där man åker skidor/snowboard. Ungefär som sälen fast lite mindre :) Så Ahh där är jag just nu.
Kommer vara där nästan varje helg och lov och sånt som är nu på vintern :D Så när jag åker hit kommer jag göra några tidsinställda inlägg som ni kan läsa:) Men nu ska jag gå och äta mat. Cya!


/ Linn

Kommentarer

Designen är gjord gratis av: Designbloggar

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!