jag går i dagar i tröjan du hatar

tjooo on you!
har inte bloggat på typ två dagar , men har inte hunnit har haft som ni vet prov och diagnoser och blahblah.
Inte kul kan jag säääja. Imorn ska jag och amanda till oden som ni vet ! ;) Och träffa några där. och
ikväll ska jag bara chilla , all night. Lyssna på besta Avicii och Maskinen. Drogar sönder deras låtar nu asså xd
och alla som är hemma får daaaaamp för när d är good music så höjjs volymen lätt uppp ju xd
Aja okejj inte så långt inlägg nurå men kankse kommer skriva ett lite längre i kväll?!
Men aja vi hörs :*
och justeeee , alla ni som ringer dolt och smsar anonyn , sluta även fast jag inte svarar när det står dolt nummer men aja inget kul iaf. Och om du vill ha chans  att få ett sms tbxx så får du skriva ditt namn ;)

juste min älskade mössa e bortaaaaaa , måste hitta dig Du är saknad bby! :* XD

/ Linn




Kommentarer

Designen är gjord gratis av: Designbloggar

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!