losing you is like somebody just turned all the lights off..

cha cha bloggggen ! ;)
som ni vet har jag varit i säfsen sen i torsdag och åkt skidor och snowboard , super kul!
mammas kompis barn var också med så det var kul. såå japp jag har åkt skidor hela dagarna all week.
finns inte så mycket att skriva om det :P Ikväll ska jag iaf bara chilla, ska snart kolla på ponnyakuten och sen göra engelska läxan. Har prov , diagnos , läxor och blabla hela veckan. Orkar inteeee! :)
Fast jag var ju ledig halva torsdagen och hela fredagen förra veckan så missade ju massa från det ;)
men nu ska jag gå , har gjort ett tidstnställt som kommer om typ en timme? , kolla dååå!







bjuder på alla , pusss<3

/ Linn

Kommentarer

Designen är gjord gratis av: Designbloggar

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!