OMG har inte bloggat på aslänge sorry :/

Har inte bloggat sen jul tror jag... Sorry för det, men Linn och jag har haft så mycket annat att göra och vi har inte direkt prioriterat bloggen högst upp på listan.. men vi ska försöka skriva mer för er skull. Men alltså ska jag fortsätta med "Ulrik novellen" eller inte? Jag tycker att det är så lite kommentarer och så vidare.. man känner sig inte så taggad liksom när man knappt får några kommentarer. :/

Japp den här veckan har väl varit rätt okej, Linn och jag bråkade om en rätt onödig grej förra veckan men det redde ut sig rätt snabbt, när vi pratat en stund och förstod vad vi menade.

Just nu är Linn i Säfsen med Simon och hennes mamma. Jag ska kanske nästa helg åka med Linn och hennes mamma dit, men det beror på om Linns mamma jobbar natt eller inte och om om hennes mamma har lust.


KOMMENTERA!

BYEBYE //

Amanda ! :)<3


Kommentarer

Designen är gjord gratis av: Designbloggar

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!