bad update - not good

Hejsan på er , har varit asa dålig uppdatering dom här dagarna men det är för att jag är hos mamma nu , och min dator har gått sönder , och blogg.se appen har sne damp. Så har inte kunnat blogga. Lånar mammas dator nu och fick bah skriva ett snabbt inlägg ;)Men  idag har vi varit och åkt båt , as kul. Mammas kompisar och deras barn var också där :) Och det var jätte kallt i vattnet så jag badade inte men det gjort typ alla andra xd Yes ska snart äta mat , sallad (Y) ska göra ett tidsinställt inlägg också , som kommer upp lite senare ikväll eller imorgon. Ahh juste pratar på skype nu också , asså skrattar IHJÄL mig seriöst XD Haha men vi hörs later on , pusshej
 
båten<3
 
/ Linn
 

Kommentarer

Designen är gjord gratis av: Designbloggar

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!