beachen , marieberg OR town

Hej :)
Vaknade ganska tidigt idag , eller ah klockan 9. Men hade fortfarande lite ont i magen då så gick upp och tog en alvedon så nu mår jag mycke bättre (Y) Idag ska vi kanske till stranden med mina kusiner , men om det är dåligt väder så ville mamma åka till marieberg eller stan , så vi får väl se vad som händer idag. Jag var ute och solade i går i kanske en halvtimme? Och jag blev AS brun på benen och armarna , men inget alls i ansiktet xd Så jag måste sola ännu mera idag. Ligger i min säng just nu och lyssnar på one last kiss - pink , det är hennes NYA låt , asa bra tycker jag att den är , kan länka den här nere sen. Åh jag vill så gärna göra om på mitt rum , vi flyttade ju hit för 3 år sen så jag har haft mitt rum i 3 år. Men jag vet precis hur jag vill ha det om vi ska göra om , det ska vara vit och ljusrosa och beige(stav). Asså ett nyss och fräächt rum. Hela vårat hus är ju VIT , VIT och VIT. Så då måste ju ofc mitt rum passa in. Men ska äta frukost nu och sen fixxa mig , kan visa er dagens outfit sen. Men vi ses sen? pusshej
 
 
http://www.youtube.com/watch?v=lUqoHUFo1F4

pinks nya låt -one last kiss <3
 
/Linn

Kommentarer

Designen är gjord gratis av: Designbloggar

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!