bloggar innan jag duchar ist ^^D

hello mah lovers, idag har det inte hänt nånting typ. Har varit på stan och fixxat lite saker och ätit mat. Och sen har jag pratat med min kusin och hennes kompis en stund, as kul :D saknar er <3 Men yes ska som sagt snart ducha och sen ska jag nog städa lite eller kolla om gabbe är ute ellr nått sånt. Har inget speciellt att blogga om just nu. Så skriver 5 sanningar inte så många visste om mig , eller jo några kanske vet dom men inte alla ;)


* jag äter godis typ hela tiden ( måste sluta xd)
*jag har varit med på tv på 5an i typ 2 sekunder :D ;) (på öland)
* jag gillar mina ögon<3
*Jag har alltid villat bilivigt modell men jag är för kort :@
* mitt besöksrekord på min FÖRRA blogg var 157 unika och typ 200 sidvisningar:)

Kommentarer

Designen är gjord gratis av: Designbloggar

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!