chasing in the sun

Hej på er , nu kan jag äntligen skriva ett lite längre inlägg. Har varit med Amanda hela dagen och vi har gjort lite andra saker, jag bloggar lixom lite när jag har tid och lust och så nu. Just nu sitter jag iallafall on my room och lyssnar på musik och pratar med några kompisar på Skype, haha vi äger 👌 Cyklade till Ica för typ 20 min sen och köpte melon och hallstabletter osv. Min hals har varit helt damp idag , så hoppas det blir bättre till imorgon! Världens bästa mamma fyller år då , så ska fira henne hela dagen och så. Men ska försöka uppdatera så mycke jag kan. Ska kolla på en film nu så vi hörs later on or tomorrow, puss


Kommentarer

Designen är gjord gratis av: Designbloggar

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!