dagen - musik - grekland

hejsan bloggen och alla ni andra såklart :))
är hemma från båten nu. Vi stannade till på sveas och hämtade tårtan till imorgon. Mamma fyllde ju år i tisdags och vi ska fira henne imorgon. Så mina kusiner + resten av släkten kommer imorgon. Så det bli kul :) Lyssnar just nu på en låt som heter Best thing i never had - beyonce.. Måste ha musik på när jag bloggar , går ju typ inte annars. Lyssnar på musik överallt typ , i affären , iskolan. Ahh överallt! men nu när min mobil är sönder , eller den badar som jag säger :D så blir det ju lite svårt. Men lånar andras mobiler eller sitter vid datorn (nörd xd). Har redab börjat planera lite iaf till när vi ska åka till grekland. Lite tidigt men iallafall xd. Vi ska ju åka den 13 september klockan 4 på morgonen :o Kommer aldrig orka gå upp! Men är SÅ taggad. Vill bara åka NU NU NU. Haha detta blev ett inlägg om allt möjligt typ? Men whatever , min/våran blogg och vi skriver vad vi vill :) Ska hjälpa mamma med att fixa saker tills imorgon nu ;)

Kommentarer

Designen är gjord gratis av: Designbloggar

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!