Dance again

Chooooo! Har inte kunnat blogga något idag heller , har varit på stranden all day. Skrev ett ganska långt inlägg på stranden förut om en sak men det gick ju såklart inte att ladda upp @@. Men kanske skriver om det ikväll eller nått. Får se om jag orkar haha. Som jag skrev i ett inlägg igår tror jag? Så bloggar när jag har tid och lust nu , så kanske inte blir så jätte mycke bloggning denna vecka. Iallafall så har jag blivigt ÄNNU brunare idag. As nice! Det var jätte kallt i vattnet så vi badade typ bah två/tre gånger och sen låg vi och solade också. Träffade eller ahh såg några killar som vi kände så det var lite pinsamt xd Men yes ska städa lite på mitt rum nu och sen kanske ringa tilda? aja hörs senare , puss


Kommentarer

Designen är gjord gratis av: Designbloggar

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!